Umjesto dihtunga – brtvena masa
23 rujna, 2024Skinuli čep – oštetili hladnjak
23 rujna, 2024Stara zračnica krpa napuknutu cijev
U vrijeme visokih vanjskih temperatura, a posebno kod pregrijavanja motora, svoju ranjivost manifestira pucanjem gumena cijev za rashladnu tekućinu, koja vodi od hladnjaka do motora. Vruća tekućina u obliku pare upozorava vozača na kvar kojega treba baš odmah popraviti i s takvim kvarom ne voziti dalje niti metra. Krpanje je moguće uz pomoć trenutnog ljepila, koje omogućuje sljubljivanje komada stare zračnice i hladnog i suhog dijela naprsnuća. Guma će dobro držati do prvog servisa ako se u obliku trake sama, bez ljepila, čvrsto omota oko napuknute cijevi i zaveže bilo čime. Tko nema u autu ništa od toga, poslužiti će se plastičnom izolir trakom, koja se namota oko oštećenja nekoliko puta. Za sve je važno da se napuknuta cijev malo ohladi, da bude suha i čista od prašine, ulja i drugih nečistoća.